2023 Kuopio Maaninka

Heinäkuun 29. päivänä Maaninkataloon tuli noin sata sukulaista kuulemaan suvun varhaisvaiheista ja juhlistamaan sukukirjan ilmestymistä.  Lisää kokouksen sivulla.

2021 Rautalampi Ropola

Sukuseura kokoontui lauantaina 31.7. Rautalammilla Ropolan kartanossa. Paikalla oli noin 40 sukulaista, ilahduttavan paljon myös ensikertalaisia.  Kuvia ja tunnelmia kokouksen omalla sivulla.

2019 Kuopio Karttula Riuttala

Tapasimme noin 60 hengen voimin Kuopion Karttulassa Riuttalan talonpoikaismuseossa lauantaina 3.8.2019.

Tässä Ari Ikäheimon ottama kuva osallistujista:

Lisää kuvia löydät täältä

2017 Kuopio Rauhalahti

Lämmin kiitos sukuseuralaisille Rauhalahden 40-vuotiskokoukseen osallistumisesta 29.7.2017!

Yli 60 sukulaista eri puolilta Suomea oli tullut 40-vuotistapaamiseemme. Muistelimme sukuseuran alkuaikoja ja nykyhaasteitamme, seurustelun ja muun yhdessäolon merkeissä. Antero Ikäheimo Rovaniemeltä valittiin sukuseuramme kunniajäseneksi. Veljensä Risto esitti tunteikkaan "Ikäheimo-rap'in" kiitoksena isänsä ja äitinsä elämäntyölle. Edelleen saimme kuulla elävän esityksen Elämän taitekohtia-taideteosten synnystä Raanujärven rannalle.

Sukututkija Ari Kolehmainen esitelmöi DNA-tutkimuksesta sukututkimuksen apuvälineenä ja yhteistyö Arin kanssa jatkuu oman sukututkimuksemme eteenpäin viemiseksi. Esalle suurkiitos tunteikkaasta 40-vuotismuistelosta. Annuliina esitti hienoa musiikkia Pauli Huttusen säestämänä ja lauloipa dueetonkin puheenjohtajan kanssa. Annuliina, Hanna-Maija, Ulla ja Erkki olivat ahertaneet käytännön järjestelyiden eteen ja olivat remmissä iltaan asti. Sukuseuran puheenjohtajana jatkaa Risto Ikäheimo Oulusta, hallitus uusiutui vain yhden jäsenen verran. Sukuseura sai runsaasti evästyksiä seuraavan sukukokouksemme pitopaikaksi.

Yhteisöllisyyden tunne ja sukuside on vahva. Se kokoaa meidät jatkossakin yhteen. Kiitos Teille kaikille!

2015 Helsinki Suomenlinna

Kiitoksia kaikille osallistuneille hienosta sukukokouspäivästä 13.6.2015! Opastus toimi, ohjelma oli kiinnostavaa, uusiin sukulaisiin tutustuttiin innokkaasti. Suomenlinna näyttäytyi parhaassa loistossaan ja upseerikerhon tunnelma oli soveliaan arvokas. Kuvissa Lassi Ikäheimo puhaltaa lipunnostofanfaarin ja Ilkka ja Esa Ikäheimo nostavat sukuviiriä salkoon.