IKÄHEIMON SUKUSEURAN TOIMINTAA

Kuluvan kaksivuotiskauden toimintasuunnitelmaan kuuluu mm. seuraavan sukukokouksen järjestäminen, sukutietojen kerääminen sekä sukututkimuksen jatkaminen. Sukutietoja kerätään koko ajan, tietoja voi lähettää sivustolta löytyvällä lomakkeella tai suoraan Ulla Ikäheimolle osoitteeseen ikaheimo.ulla@gmail.com

Sukuseuralla on myynnissä:

Sukutunnuksin varustettuja isännänviirejä, joita voi tiedustella Henri Ikäheimolta (yhteystiedot löytyvät Hallitus-välilehdeltä).

Sukuseuran logolla varustettu muistitikku 8 Gb, hinta 10 €. Halutessaan muistitikulle saa valmiina juhlakokouksen esitysmateriaalin.

Sukuseuran pinssejä, kasseja ja jääkaappimagneetteja hintaan 5 €/kpl.

Tuotteita voi tilata sukuseuran sähköpostista ikaheimonsukuseura (at) gmail.com.

Kuopiolainen Ra-Mi Sepät Ky (Kauppakatu 55-57, puh. 017 261 2495 tai 0400 956 444) valmistaa ja myy Ikäheimon sukutunnuksin varustettuja koruja.