Sukukirja

Sukukirjamme Ikäheimot ja Ikäläiset julkistettiin sukukokouksessa Maaningalla 29.7.2023. Kirjassa on 6 800 henkilön tiedot, artikkelit suvun varhaisvaiheista ja DNA-tutkimuksesta sekä muisteluja, tarinoita ja kuvia suvusta. Lämmin kiitoksemme kaikille materiaalia lähettäneille!

Sukukirjan lukijoiden kommentteja:

• Tämä kirja on todella suurella työllä tehty, en taida löytää niin hyvää arvosteluasteikkoa, jota tässä käyttäisin. On täytynyt olla kirjoittajilla tuntuma, miten työstetään. Taulukkoja ja minulle uusia asioita DNA-kaaviot. Pyydän välittämään onnitteluni ja suurenmoiset onnistumisen ilot tästä teoksesta. (Nainen, 67 v.)
  • Kiitokset kirjasta. Eilen hain postista ja menipä aamuyöhön sitä selatessa. (Mies, 68 v.)
  • Huikea teos! Kiitos tekijöille. (Nainen, 57 v.)

Sukukirjan hinta on 50 €/kpl + lähetyskulut 10 €.

Tilaukset sukuseuran sähköpostiosoitteesta ikaheimonsukuseura@gmail.com

Laskutustiedot:              Saaja: Ikäheimon sukuseura ry                                                                                                                Tilinumero: FI89 5600 0551 2249 78
                                          Viesti: SUKUKIRJA + maksajan nimi ja kotikunta